Fritz Lang zuzendariak bere maisulana (M, 1931) zuzendu eta hogei urtera, kontakizun lazgarri horren remakea egiteari ekin zion Loseyk. Hein batean benetako gertakarietan oinarritua, haurren hiltzaile baten jazarpena da istorioaren ardatza. Hans Beckert serieko hiltzaile alemaniarra Martin Harrow estatubatuarra bihurtu, eta Berlinetik Los Angelesera eraman zen akzioa; Loseyk ongi daki nola azaleratu hiri horren alderdi zitalena. Zuzendari honen obra ahaztuenetakoa da, eta merezi du berrikustea.