Loseyk lehenbiziko sartu-irtena egin zuen zinema beltzean Dalton Trumbo gidoilari mitikoak idatzitako film honekin. Generoko kanonek agindu bezala, maitasun obsesiboa eta krimena dira istorio ilun honen gaiak: Webb Garwood polizia-agenteak harreman ezkutua hasiko du bere etxeko inguruetan norbait dabilela salatu duen emakume ezkondu batekin. Orain, traba egiten dion senarraz libratzea besterik ez du falta Webbek, eta krimen perfektua egiteko plan maltzur bat bururatuko zaio horretarako.