Written and produced by the director of Bloody Sunday, Paul Greengrass, this movie recalls the terrible terrorist attack which took place in Omagh on 15 August 1998, when a Real IRA bomb literally massacred innocent people in the city centre. Jury Prize for Best Screenplay at the San Sebastian Film Festival in 2004.