Dr. Amin Jaafari is an Arab surgeon who seems to have it all, with a promising career and a position of respect among the Israelis in Tel Aviv. All that changes after a devastating terrorist suicide bombing when his beloved wife, Siham, is found among the dead as the primary suspect. Jury Special Mention at the San Sebastian Film Festival in 2012.