A district in Lille metropolitan area. Ali, Nasser and Hamza, aged 20, meet Djamel, ten years older than them. A clever manipulator, Djamel gradually indoctrinates the youngsters, taking advantage of their letdowns and resentment with a society that from now on none of them want to be a part.