Seymour “Swede” Levov, a once legendary high school athlete, is now a successful businessman married to Dawn, a former beauty queen. But turmoil brews beneath the polished veneer of Swede’s life. When his beloved daughter, Merry, disappears after being accused of committing a violent act, “Swede” dedicates himself to finding her and reuniting his family. What he discovers shakes him to the core, forcing him to look beneath the surface and confront the chaos that is shaping the modern world around him: no American family will ever be the same.