Lidia grows pigeons and lives a mundane existence with a husband and two children. Denisa wants to buy her freeloading boyfriend a new pair of sneakers. Vanesa dreams of finding the perfect guy with green eyes. All three share a workplace under a bridge. Although they see themselves as regular people, others regard them as unworthy because of their profession, prostitution. One day, they pose resistance together, to the seemingly benign, regular visit, from the district policemen.