Isolated and abandoned, surrounded by decaying sport venues, the Athens Olympic Village is today a near-deserted place, its only residents a few working class families offered free housing following the 2004 Games. Stuck inside the Village, a group of boys wander around the ruins playing distorted versions of Olympic games and organizing dog matings for money. The eldest of the gang, Dimitris(17) along with Anna, a retired athlete of 22, will try to escape the confines of the Village for the seaside Β- class resorts in the outskirts of Athens. During their visits and as they penetrate more and more into the lives of the foreign tourists, Dimitris’ desire for acceptance is tested in brutal ways.