This Christmas naughty twins Zip and Zap have taken their old tricks too far. Their punishment will be a business trip with their parents to a distant island. But a terrifying storm rolls in and they never reach their destination. Seeking shelter, they find an enormous Victorian mansion which just happens to be a children’s home run by -the apparently friendly- Miss Pam. Nothing is what it seems and Zip and Zap will have to discover the island’s hidden mystery. A challenge full of adventure and excitement which will prove Zip and Zap’s bravery.