Action thriller taking place over 48 frantic hours. Two brothers are reunited after five years apart. One has been in jail. The other has robbed a dangerous fence and is now on the run with Diana, his youngest daughter. The three set out on a journey through a violent, mythical, rugged and savage Andalusia. A journey on which the wounds of the past will open and during which the siblings will have to make up with one another if they are to save their lives.