Eric Khoo's latest film is a tapestry of stories, all of which unfold in a hotel room over several decades. The common thread is sex. That hotel room is Room 27 at the Singapura Hotel, which started out as a ritzy establishment in the 1940s but has, over the decades, lost its sheen of respectability. In that time, Room 27 has felt and experienced - through the individuals who have passed through its doors and made love on its bed - all facets of the human condition: joy, love, fear, compassion, cruelty, depravity and redemption.