A chronicle of the political radicalization of a number of German youths in the late 1960s, giving rise to the Red Army Faction (RAF), a German revolutionary terrorist group founded, among others, by Andreas Baader and Ulrike Meinhof. Premiered in the Berlinale's Dokumente Panorama section.