A documentary by Andrés Di Tella starring Ricardo Piglia, one of the great narrators in the Spanish language, who decides to closely read his intimate diary for the first time. A record of 50 years of life. 327 identical notebooks, all with black oilskin covers, stored away in 40 cardboard boxes.