A biting satire on Japan’s "bubble economy" in the shape of a minimalist comedy: Daisuke and Hisako decide to start a new life on a remote island when a ruinous business leaves them up to their necks in debt. But life in the quiet community will not be as idyllic as they expected. The film was selected by the Rotterdam Festival in 2003.