Hou Hsiao-Hsien won Best Director at the Cannes Festival with his latest work. China, 9th century. Nie Yinniang comes home after years in exile, now a trained vigilante. When her mistress orders her to kill her cousin, she will have to choose between the man she loves and her loyalty to the “order of the Assassins”.