Johnny Depp, Joel Edgerton, Benedict Cumberbatch, Dakota Johnson and Kevin Bacon star in this film presented out of competition at the Venice Festival. FBI Agent John Connolly persuades Irish mobster Jimmy Bulger to collaborate with the FBI and eliminate a common enemy: the Italian mob. This unholy alliance spirals out of control.