Nanni Moretti competed at the Cannes Festival with this film about Margherita, a director shooting a film with a famous American actor, who is quite a character on set. Away from the shoot, Margherita tries to hold her life together while feeling powerless when facing her mother’s illness and her daughter’s adolescence.