The latest film from the master of anime, Mamoru Hosoda is the first animatied film to compete at the San Sebastian Film Festival Official Selection. Kyuta is a solitary boy who lives in Tokyo, and Kumatetsu is a supernatural creature isolated in an imaginary world. One day the boy crosses the border into the imaginary world and makes friends with Kumatetsu, who becomes his friend and spiritual guide. The encounter opens the way to all sorts of adventures.