The third feature film by Federico Veiroj tells the tale of a young boy desperate to escape the faith passed down from his parents as he looks back over his past, his scars, the marks left by guilt and desire. Starring Álvaro Ogalla, Bárbara Lennie, Marta Larralde, Juan Calot, Kaiet Rodríguez, Joaquín Climent and Vicky Peña.