Nina Berlinekoa da; Fabien, Parisekoa. Beti banatuta egon direlako daude batera. Ezin dira luze egon leku berean. Bidaiengatiko pasioa, batetik; errealizazio-grina eta egonkortzeko premia, bestetik. Bien artean erdiratuta, haien harremana aurrera eramateko modu berri baten bila dabiltza. Fabienek harreman serioa izan nahi du Ninarekin, baina Ninari beste hiri batean lana eskainiko diote.