Tom, hamasei urteko mutil bat, Evanen pagaburua da. Evanek eskuz egindako armak fabrikatzen ditu. "Pistola patata-jaurtitzailearen esperimentu"tik onik atera zenetik, Tom ez da pasatzen Evanen etxetik gertu. Baina, orain dibertitzen hasi dela, Evanek ez du geratzeko asmorik...