Francesca transexual bat da eta Marcelorekin harreman ezegonkorra du. Francescak Marcelok beste emakume bat duela jakitean, Marcelok bertan behera utziko du Francesca. Une horretan, Francescaren aspaldiko lagun bat agertuko da berriz: Paula. Paularen egoera negargarria eta haurdunaldi aurreratua ikustean, Francescak etxean hartuko du.