Miguelek atzean utziko du ezagutzen eta maitatzen duen guztia, legez kanpoko etorkin gisa AEBetara lanera joateko. Haren emazte Mónicak isilik sufrituko du Miguelen falta. Oroitzapenek eta nostalgiak betirako diraute.