1986. B taldeko oktanaje handiko rallyen gailurraldia. Lur orotako lasterketa izugarri arriskutsuek, ikusleen kontrol-falta nabariak eta inoiz izan diren automobil indartsu eta sofistikatuenetakoek ezagutzera emandako garaia.