Marcia Tambuttik, Salvador Allenderen bilobak, bere sendiaren argazkia egingo digu eta galera konponezin baten konplexutasuna erakutsiko, noiz eta agintaria mendean hartu zuen estatu-kolpetik 35 urte igaro direnean. Film honetan ikusiko dugu memoriak zer-nolako rola daukan halako familia ikonikoaren hiru belaunalditan. Canneseko zinema-jaialdian dokumental onenaren L'Oeil d'or saria jaso du.