Efektu berezien maisu Ray Harryhausen-en lehenengo lan honetan Cooperrek eta Schoedsackek argi utziko dute tximino erraldoiei buruzko filmengatik duten obsesioa. Oraingoan, tximinoa ez da Kong bezain erraz haserretuko, eta, ondorioz, emaitza familia-abentura xamur eta atsegina izango da, hori bai, efektu berezi ikusgarriei uko egin gabe.