Cooperrek eta Schoedsackek eraikitako fantasia irudikorrenetako bat; zientzia-fikziozko zinemako klasiko txiki bat: zientzialari ero batek miniatura bilakaturiko gizon batzuen istorioa entretenimendu bikaina izango da, eta ez dira faltako gizonaren eta ziklopearen arteko borrokaren oihartzun mitologikoak.