Gobi basamortua izango da oraingoan Schoedsackek aukeraturiko eszenatokia film bat egiteko osagai guztiak biltzen dituen kontakizuna kokatzeko: naturaren aurka borrokatu behar duten gizon ekintzaileak, bidelapur arriskutsuak eta abenturarekiko eta arriskuarekiko maitasuna.