Bulwer Lytton-en Pompeiako azken egunak eleberria zinemaren historian gehien egokitu diren testuetako bat izan da, zinema mutuaren garaietatik. Garaiko efektu berezietako teknika onenek sumendi baten erupzioak suntsituriko hiri harroaren ikuskizun izugarri eta tragikoa ikusteko aukera emango digute.