Beren ohiko interesetatik oso urrun dagoela esango genukeen komedia dramatikoaren lurraldeetan eginiko sarrera txundigarria da Cooper eta Schoedsacken lan hau. Urte luzez bananduta egon diren aita baten eta alaba baten elkartzeari buruzko kontakizun hau, berez, garaiko Hollywoodeko izar handietako baten trebezia agertzeko lan bat da. John Barrymorez ari gara.