Cooperrek eta Schoedsackek alde batera utziko dituzte beren filmografian hain ohiko diren agertoki exotikoak detektibe-intrigen Londresera joateko. Bikotearen aktore fetitxe Robert Armstrong Londreseko lainoaren artean galdutako amerikar bat izango da oraingoan, eta Alfred Hitchcocken film batetik ateratakoa dirudien bilbe korapilatsu batean nahastuko da.