King Kong filmaren arrakastak haren bigarren zatia epe oso estuan egitera behartu zituen Cooper eta Schoedsack zuzendariak, aurrekontu askoz ere murritzagoarekin, gainera. Oraingoan jakingo dugu King Kong zaharrak kume bat utzi zuela Garezur Uhartean; gorila kumea oso kutuna da, on puska bat, eta abentura-grinaren erruz berriz ere mota guztietako arazoetan sartuko den aurreko filmeko protagonistaren ezusteko aliatu bilakatuko da.