King Kong maisulana errodatu baino bi urte lehenago Cooper eta Schoedsack bikoteak gizakien eta tximinoen arteko harremanei buruz amets egin zuen Sumatrako oihanetan giroturiko kontakizun honekin. Bokazio antropologikoa izan arren, errealitatearen behaketa hutsa egin ordez, bi zinemagileen lanean beti gailentzen da alegiarako joera.