A.E.W. Mason idazlearen eleberri kolonial ezagunaren hainbat bertsio egin dira zinemarako, baina Schoedsackek eta Cooperrek lehenengo soinudun egokitzapena egin zuten. Lagunek koldartzat duten Faversham tenienteak Sudanen bizitako abenturak aitzakia bikaina izango dira zuzendariek jatorrizko narrazioari berezko duten indarra eta dinamismoa emateko. Bikotearen filmografian ohiko lankide izandako Fay Wray aktorearekin eginiko lehenengo kolaborazioa izan zen hau.