James McAvoy (Last King of Scotland, X-Men) and Jessica Chastain (two-time Academy Award nominee for Zero Dark Thirty and The Help) revolves around the tale of a couple's struggle to get back on track. Eleanor and Conor are a couple admired by all. They seem to be very much in love, but one day a stroke of fate knocks the wind out of their marriage. The New York pair must try to understand one another as they cope with their grief while trying to resucitate their love and recover their life. The cast has the participation of Viola Davis, Bill Hader, William Hurt and Isabelle Huppert. Presented in Un Certain Regard at the Cannes Festival.