Isaki Lacuesta presents a social satire in which five common or garden citizens, from a country pretty much identical to our own, see their lives ripped apart by the economic crisis. With nothing more to lose, they come up with a crazy plan to save the Spanish and world economy: kidnap the chairman of the Central Bank and demand that he return everything to the way it used to be. An impressive cast headlines the film: Sergi López, Ariadna Gil, Emma Suárez, Raúl Arévalo, Imanol Arias, Eduard Fernández, José Coronado, Jordi Vilches, Josep Maria Pou, Ángela Molina and Albert Pla, among many others.