The biggest box-office hit in the history of Spanish cinema. Rafa, Andalusian to the bone, has never had to put a foot out of his beloved Seville to get the things he loves most in life: sherry, hair gel and women. Until one day everything changes with the appearance of the first woman to resist his charms.