A love story directed by Karim Aïnouz which competed in the Official Selection at the Berlin Festival. Donato works as a life guard patrolling the spectacular but treacherous Praia do Futuro beach. When he dives into the sea after two men caught in the undercurrent, he saves Konrad, a German vacationing in Brazil, but Konrad’s friend is lost to the sea. While waiting for the body to resurface, a bond grows between donato and Konrad and the initial sexual sparks give way to a deeper,emotional connection. Winner of the Sebastiane Latino Award.