The Argentinian director Celina Murga competed in Berlin's Official Selection with this film focused on the seventeen-year-old Nicolas, who lives with his mother and younger siblings in a small provincial city. When his entranged father returns to his life, tensions rise between father and son. Nicolas realizes he has to make radical choices for his own future.