A sensitive dialogue between the chef Xabier Gutiérrez, the painter Juan Vich, the musician Gonzalo Busto and the producer Pello Gutiérrez. The four interpret their own versions of the dish. None of them knew the dimension of the others' work. Four takes on a very fine dish.