A flavour-packed comedy starring Academy Award winner Helen Mirren and directed by the acclaimed filmmaker, Lasse Hallström. Hassan Kadam is a culinary ingénue with the gastronomic equivalent of a perfect pitch who opens an Indian restaurant in the quaint village of Saint-Antonin-Noble-Val in the south of France, a hundred feet from the Michelin starred French restaurant run by Madame Mallory: the two eateries soon declare war on one another.