Eugenio, aizkora eskuetan duela, Don Miguelen botikan agertuko da, zorionez gainezka. Azken honek paper batzuk sinatzea nahikoa da bankuak Eugeniori eskatu duen dirua mailegatzeko. Baina sinatu eta Eugenio pozik utzi beharrean, Don Miguelek tratu bat proposatuko dio.