Alberto nerabea Mexikoko Z karteleko sikario talde batentzat gidari gisa ari da, karga misteriotsu bat garraiatzen. Gau bateko bidaian, gaur egungo Mexikon nagusi den indarkeriaren infernuekin harremanetan jarriko da.