Paula gazteak familia burges baten etxean lan egiten du, seme-alabak zaintzen, eta bizi ere han bizi da. Bere bizitzan ezusteko aldaketa bat gertatuko da, haurdun dagoela eta umearen aitak bere gain hartu nahi ez duela jakitean. Haurdunaldia ezkutatzea erabakiko du Paulak, eta irtenbide gisa, abortatzen saiatuko da, baina bakarrik eta dirurik gabe egonda, ez da batere zeregin erraza izango. Bien bitartean, etxekoak familiako haur txikietako baten, Nachiren, urtebetetze-festako prestaketekin lanpetuta daude. Badirudi inor ez dela jabetu Paularen haurdunaldiaz. Denborak aurrera egingo du eta Paulak ez du bere helburua lortuko. Festaren egunean, gonbidatuek egonaldiaz gozatuko dute, Paularen arazoaren berri izan gabe. Haurdunaldia oso aurreratuta dago eta familiak ezusteko egoera bati aurre egin beharko dio. Eugenio Canevariren lehenengo pelikula da. 2013an, Donostiako Zinema Ikasleen Nazioarteko Topaketan parte hartu zuen, Gorila baila film laburrarekin.