Fernando gizon ona da eta Daniel semea zaintzen du; mutiko lotsati eta sentibera. Ana emaztea hil ondoren, Fernandok gauero gogoratzen du, haren gauzak bilduz. Egun batean, VHS zinta bat aurkituko du. Horrek errutina aldaraziko dio eta emazte maitearen irudia hondatu dion gizonaren atzetik ibiliko da. Europa-Latinoamerika I. Koprodukzio Foroan parte hartu zuen.