Liz garai zailean dago. Lehenengo haurra izan du, Nicanor, eta Gustavo senarra Txilen dabil, filmatzen. Liz galduta eta bakarrik dagoela dirudi, eta egunero etxe ondoko parkera joaten da. Han, ama talde bat eta aitaren bat ezagutuko ditu eta Rosarekin topo egingo du. Hura Clarisaren ustezko ama eta Renata ezegonkorraren ahizpa da. Adiskidetasun sendo horretan sortuko den konplizitate bereziaren eraginez, lagun berriek aitorpenak eta etxeko lanak partekatuko dituzte, eta pixkanaka, baita garrantzitsuena ere: seme-alaben zaintza. Mi amiga del parque proiektuak Europa-Latinoamerika I. Koprodukzio Foroan parte hartu zuen.