María, 17 urteko maia kaktxikel gaztea, gurasoekin bizi da kafea lantzen duen etxalde batean, Guatemalako sumendi aktibo baten magalean. Hitzarmen bati jarraiki ezkondu beharra dauka, eta proiektu hori onartu nahi ez duen arren, ezin dio uko egin. María bere zoria aldatzen saiatuko da, nahiz eta emakume indigena izan. Baina haurdunaldiko arazo batek ospitale bat bilatzera behartuko du: amestu zuen mundu modernoak bizia salbatuko dio, baina prezio altuegi baten truke. Jayro Bustamantek Europa-Latinoamerika I. Koprodukzio Foroan parte hartu zuen, El escuadrón de la muerte proiektuarekin.