Alejandro Fernández Almendras txiletarraren hirugarren pelikula honek Zinema Eraikitzen saileko iazko edizioan parte hartu zuen, eta ondoren, nazioarteko hainbat zinema-jaialditan saritu dute, besteak beste, Sundancekoan eta Rotterdamekoan. Jorge langile xumearen istorioa kontatzen du. Bizilagun gaizkile batek, Kalulek, lapurreta egingo dio. Kalulek Jorgeren semeari tiro egingo dio, aita defendatu nahian dabilela, eta espetxe-zigorra ezarriko diote. Baina aske geratzean, gauza bakarra bilatuko du Kalulek: mendekua.