In her directorial debut, Liliana Torres Expósito reflects her experiences on returning home after several years of living abroad. Her mother, a person of exceptional eccentric simplicity, forces Lili to visit her relatives (grandparents, aunts and uncles, cousins) on a family tour of the abandoned landscape of her childhood as she explores her own frustrations and limits of tolerance with the faults we all inherit.