Götz Spielmann, reputed Austrian director nominated for an Academy Award in 2008 for his film Revanche, brings us his new film about two sisters who grew up in a hotel in the Austrian Alps, no longer in use. Sonja now lives in Berlin. Her sister Verena, who is a little older, has never left the village. For Sonja it is high time to visit her family once again, and the scenes of her childhood. The reunion slowly but relentlessly brings to light old conflicts between the two sisters.